Назва проекту
"Різноманітність явищ в природі."
Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети
Хімія, природознавство.
СТИСЛИЙ ОПИС ПРОЕКТУ
Проект розрахований для учнів 7 класу з хімії. Має велике світоглядне значення і полягає в усвідомленні учнями ролі знань про явища природи,протікання явищ в природі, ролі знань про екологічну ситуацію. Даний проект допоможе учням навчитися розрізняти хімічні та фізичні явища,звернути увагу на екологічні проблеми. Діти працюватимуть у групах над розкриттям ключових і тематичних питань,можливість вести спостереження та експериментувати, проводячи хімічні досліди.
Вік учнів, клас 7, 11-12 років
ПОВНИЙ ПЛАН ВИВЧЕННЯ ТЕМИ
НАВЧАЛЬНІ ЦІЛІ
Формувати в учнів вміння
швидко і ефективно шукати інформацію, критично та компетентно оцінювати
інформацію, вміння вірно та творчо використовувати дані для
вирішення проблем. Розвивати
уміння працювати над творчими ідеями для внесення вагомого та корисного вкладу
у царину, в яку впроваджується
інновація. Усвідомлювати
розуміння навчання та навчального досвіду для досягнення власних
цілей. Спонукати до розуміння та підґрунтя базових засад етичних та правових
питань, пов’язаних з доступом та до
використання інформації .
Навчити учнів культурі
електронного спілкування ,
використовувати
комп,терні технології як інструмент для спілкування,
досліджень, організації, оцінювання інформації, володіння базовим розумінням;
уміти ефективно формулювати думки та ідеї
шляхом їх чіткого та зрозумілого
висловлювання та написання. Розвивати
вміння адаптуватись до різних ролей та рівнів
відповідальності.
Навчити учнів самооцінюванню, взаємооцінюванню з гідно
з чітко визначеними критеріями.Опис оцінювання
Для вивчення навчальних
потреб учнів на першому етапі впроваджу опитування знаємо-хочемо , дізнатися-дізналися: що ми
дізналися про хімічні явища?Як інакше називаються хімічні явища?1.До початку проекту проводиться:
б) рівня їх фактичних знань з теми за допомогою опитувальника.
2. Під час проведення проекту проводиться:
б) відслідковування ходу виконання роботи.
3. По завершенню проекту проводиться:
а) Визначення самоспрямованості навчання;
б) Взаємооцінювання командною роботою;
Діяльність учнів та вчителя
На початку
вивчення теми «Фізичні та хімічні явища
. Хімічні явища, що їх супроводжують.»плануємо екскурсію ,де діти будуть спостерігати за явищами в
природі.
Вчитель
демонструє презентацію, в якій
висвітлені основні питання : «Які явища
ви спостерігаєте навколо себе?Які з них є хімічними?», та пропонує взяти участь
в проекті , який допоможе учням у відповіді на ці питання.
Щоб дізнатися початковий
рівень знань учнів заповнюють ЗХД
таблицю, знайомляться з завданнями, які вони повинні виконати.
Об’єднуються в групи за випадковим
збігом.
1 група
-досліджують хімічні явища,наводять приклади цих явищ, 2 група
- досліджують фізичні явища в природі,наводять приклади,
3 група
- роблять записи. Отримують форму оцінювання веб-ресурсів та визначають
за даною формою чи можна
використовувати всю інформацію знайдену
в Інтернеті для свого
дослідження. Знайомляться з презентацією про авторське право та плагіат.
Під час виконання проекту вчаться зберігати
анотовані посилання на використані джерела, оформляти списки використаних
джерел, співпрацюють, використовуючи блог для опитування, обміну інформацією та в обговоренні даного
проекту. Кожна група створює чат для
швидкого обговорення поточних проблем і завдань, для розподілу ролей, обміну даними під час виконання роботи над проектом, модератор звітує кожні 3 дні про виконану роботу.
Немає коментарів:
Дописати коментар